בשנים האחרונות רואים מהפך באופן שבו אנשים מתקשרים בזכות המדיה החברתית.
כוחם של פייסבוק, בלוגים, , youtube, פורומים ועוד אינן רקרשתות חברתיות פרטיות
אלא מהוות מהפכה בדפוסי צרכנות, נאמנות לקוחות ומיתוג. הגולש באינטרנט אינו רק הצרכן, הוא למעשה מעצב דעת קהל.
בימינו 25% מתוך תוצאות החיפוש על מותגים הגדולים בעולם מיוצרים על ידי המשתמש ו-34% מכלל הבלוגרים כותבים על מוצרים ודעתם על מותגים
עולם הפרסום נע מידי שבוע יותר ויותר למדיה חברתית ועל מנת להצליח חשוב לדעת ולנתח מה מתרחש שם.
מה אומרים בבלוגוספרה על הקמפיין פרסום? איזה תגובות עולות לגבי השקת מוצר חדש?
מה מידת החשיפה ונוכחות של המותג של המתחרה?
להמשך קריאה לחץ על הקישור הבא: http://meidata.com/
ככל שהצרכן עובר לעולם ווירטואלי נהיה חשוב יותר לקבל חוות דעת אודות תגובות ותחושות הצרכן, באמצעות מודיעין מהימן. Meidata פיתחה בשנים האחרונות מתודולוגיות ומערך כלים שמסייע לחלץ מידע מתוך רעש האינטרנט.
החברה נשענת על מערכות טכנולוגיות על מנת לספק ללקוח ניתוח זריז ויעיל אודות ההתייחסות של ציבור הצרכנים כלפיו באינטרנט. מערכות אלו מאפשרות הפקת דו"ח שיסייע להבין מה צרכנים קיימים ופוטנציאלים תופשים כחיובי בעשייה של החברה שלכם ומה הם חושבים טעון שיפור.
המערכת סורקת את המידע האינסופי שמצטבר בשלל רשתות החברתיות, פורומים וטוקבקים.
החברה ערכה בעבר מחקרים בנושאים:
• חוות דעת של צרכנים בפורומים משתמשים למוצרים ספציפיים
• מעקב מותג (Brand Monitoring) אודות תפישות הציבור לגבי תאגיד
כדי להבין ולנתח את הגלים הבאים בתחומכם,
חשוב להיות עם אוזן צמודה לקרקע ובמאה 21 הרשתות החברתיות הם איפה שהעולם צועד.
לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ
דרך האתר או באי-מייל info@meidata.com